УКРАЇНА

Центральна виборча комісія

Постанова

м. Київ

18 грудня 2015 року № 605

Про окремі питання діяльності Криворізької міської виборчої комісії Дніпропетровської області

До Центральної виборчої комісії надійшли: 7 та 14 грудня 2015 року звернення голови Криворізької міської виборчої комісії Дніпропетровської області (далі – Криворізька міська виборча комісія) Гивеля П.О. щодо порушення вимог законодавства України під час прийняття нею постанов 30 листопада та 4 грудня 2015 року; 11 грудня 2015 року – звернення народного депутата України Шпенова Д.Ю. та територіальної організації Політичної партії "Опозиційний блок" в місті Кривому Розі щодо скасування постанов Криворізької міської виборчої комісії від 4 грудня 2015 року № 183 – 190, від 5 грудня 2015 року № 191, від 6 грудня 2015 року № 192 та від 7 грудня 2015 року № 194.

Крім того, 16 грудня 2015 року до Комісії надійшли, зокрема, належним чином завірені копії постанов Криворізької міської виборчої комісії від 30 листопада 2015 року № 175, від 4 грудня 2015 року № 183 – 189, від 5 грудня 2015 року № 191.

Відповідно до частини другої статті 1 Закону України "Про Центральну виборчу комісію" Комісія здійснює, зокрема, контроль за діяльністю виборчих комісій, які утворюються для організації підготовки та проведення виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів.

Разом з тим, згідно з частиною першою статті 16 Закону України "Про Центральну виборчу комісію", якщо Комісії стане відомо про порушення законодавства України про вибори, виборчих прав громадян України з проведених нею перевірок, засобів масової інформації чи з інших джерел, що не суперечать законодавству України, Комісія має право розглянути за власною ініціативою питання, що належать до її повноважень, та прийняти з цього приводу рішення в установленому законом порядку.

Розглянувши наявні в Центральній виборчій комісії матеріали, Комісія зазначає.

Спеціальним законом, яким врегульовано основні засади, організацію і порядок проведення виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, міських, районних у містах, сільських, селищних рад, сільських, селищних, міських голів та старост, є Закон України "Про місцеві вибори" (далі – Закон).

Частиною першою статті 20 Закону встановлено, що виборчі комісії з місцевих виборів є спеціальними колегіальними органами, уповноваженими організовувати підготовку та проведення відповідних місцевих виборів і забезпечувати додержання та однакове застосування законодавства України про місцеві вибори.

Згідно з частиною третьою статті 19 Закону виборчі комісії зобов’язані діяти відповідно до Конституції України, Закону та інших законів України.

Центральна виборча комісія звертає увагу, що дії та рішення районних у місті Кривому Розі виборчих комісій, а також Криворізької міської виборчої комісії відповідно щодо встановлення підсумків повторного голосування з виборів Криворізького міського голови в єдиному одномандатному виборчому окрузі у межах виборчих територіальних округів та щодо встановлення результатів відповідних виборів були предметом судового розгляду.

Згідно з частиною п’ятою статті 124 Конституції України та частиною першою статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України судові рішення ухвалюються судами іменем України і є обов’язковими до виконання на всій території України.

Так, постановою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 21 листопада 2015 року в справі № 804/15802/15, залишеною без змін ухвалою Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 27  листопада 2015 року, відмовлено в задоволенні позову кандидата на посаду Криворізького міського голови Милобога Ю.В. про визнання протиправними дій районних у місті Кривому Розі виборчих комісій щодо складання ними протоколів про підсумки голосування з виборів Криворізького міського голови в єдиному одномандатному виборчому окрузі в межах виборчого територіального округу від 16 листопада 2015 року; визнання протиправними дій та скасування протокольних рішень Криворізької міської виборчої комісії від 16 листопада 2015 року про прийняття цих протоколів; скасування протоколу Криворізької міської виборчої комісії про результати виборів Криворізького міського голови в єдиному одномандатному виборчому окрузі від 16 листопада 2015 року, а також постанов цієї комісії від 16 листопада 2015 року № 148 "Про визнання обраним Криворізьким міським головою Вілкула Ю.Г." та від 18 листопада 2015 року № 161 "Про реєстрацію Криворізького міського голови".

У ході розгляду вказаної справи судом встановлено, що під час складання 16 листопада 2015 року районними у місті Кривому Розі виборчими комісіями протоколів про підсумки голосування з виборів Криворізького міського голови скарг та відповідно оформлених актів про порушення виборчого законодавства до районних у місті Кривому Розі виборчих комісій та Криворізької міської виборчої комісії не надходило.

Також судом встановлено, що згідно з копією журналу реєстрації кореспонденції до моменту закінчення встановлення результатів виборів Криворізького міського голови до Криворізької міської виборчої комісії скарг та актів про порушення вимог Закону не надходило.

Натомість реєстрацію відповідних скарг у журналі реєстрації кореспонденції здійснено після встановлення результатів виборів та складання Криворізькою міською виборчою комісією відповідного протоколу від 16 листопада 2015 року.

Разом з тим, постановою Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 30 листопада 2015 року в справі № 804/15866/15 визнано протиправними та скасовано постанови: Довгинцівської районної у місті Кривому Розі виборчої комісії від 18 листопада 2015 року № 112; Жовтневої районної у місті Кривому Розі виборчої комісії від 18 листопада 2015 року № 102; Центрально-Міської районної у місті Кривому Розі виборчої комісії від 19 листопада 2015 року № 50; Саксаганської районної у місті Кривому Розі виборчої комісії від 19 листопада 2015 року № 53, Дзержинської районної у місті Кривому Розі виборчої комісії від 19 листопада 2015 року № 58; визнано протиправною бездіяльність Тернівської районної у місті Кривому Розі виборчої комісії щодо нерозгляду скарги офіційного спостерігача Лаштоби О.Ю. від 17 листопада 2015 року; зобов’язано Дзержинську, Довгинцівську, Жовтневу, Саксаганську, Тернівську, Центрально-Міську районні у місті Кривому Розі виборчі комісії розглянути по суті скарги офіційних спостерігачів Лаштоби О.Ю., Москаленко Є.А., Кравченко А.С. від 17 листопада 2015 року; зобов’язано Дзержинську, Довгинцівську, Жовтневу, Саксаганську, Тернівську, Центрально-Міську районні у місті Кривому Розі виборчі комісії за результатами розгляду скарг вирішити питання щодо можливості проведення повторного підрахунку голосів на виборчих дільницях № 121508 – 121510, 121552, 121553, 121607 – 121610, 121690 – 121693, 121730 – 121733, 121775, 121776.

На виконання вказаного рішення суду районними у місті Кривому Розі виборчими комісіями було розглянуто зазначені скарги та прийнято відповідні рішення, а саме: Довгинцівською районною у місті Кривому Розі виборчою комісією – постанову від 30 листопада 2015 року № 126, Дзержинською районною у місті Кривому Розі виборчою комісією – постанову від 1 грудня 2015 року № 61, Саксаганською районною у місті Кривому Розі виборчою комісією – постанову від 1 грудня 2015 року № 57, Жовтневою районною у місті Кривому Розі виборчою комісією – постанову від 1 грудня 2015 року № 124, Тернівською районною у місті Кривому Розі виборчою комісією – постанову від 1 грудня 2015 року № 58, Центрально-Міською районною у місті Кривому Розі виборчою комісією – постанову від 1 грудня 2015 року № 55, якими в задоволенні скарг відмовлено.

Втім, 30 листопада 2015 року Криворізька міська виборча комісія прийняла постанову № 175 "Про дострокове припинення повноважень усього складу Жовтневої, Дзержинської, Довгинцівської, Саксаганської, Тернівської, Центрально-Міської районних у місті Кривому Розі виборчих комісій Дніпропетровської області, через одноразове грубе порушення відповідними комісіями Конституції України та Закону України "Про місцеві вибори". Зазначена постанова мотивована одноразовим грубим порушенням відповідними виборчими комісіями Закону України "Про місцеві вибори", що нібито встановлено постановою Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду в справі № 804/15866/15 від 30 листопада 2015 року.

5 грудня 2015 року Криворізька міська виборча комісія сформувала новий склад районних у місті Кривому Розі виборчих комісій (постанова № 191 "Про розгляд подань суб’єктів виборчого процесу щодо формування складу Жовтневої, Дзержинської, Довгинцівської, Саксаганської, Тернівської, Центрально-Міської районних у місті Кривому Розі виборчих комісій Дніпропетровської області").

У зв’язку із цим Центральна виборча комісія звертає увагу, що питання формування нового складу територіальної виборчої комісії в разі дострокового припинення її повноважень регламентовано частиною шостою статті 29 Закону та Роз’ясненням щодо порядку внесення змін до складу територіальних та дільничних виборчих комісій з виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, міських, районних у містах, сільських, селищних рад, сільських, селищних, міських голів та старост сіл, селищ, затвердженим постановою Центральної виборчої комісії від 7 вересня 2015 року № 236 із змінами, внесеними постановами Центральної виборчої комісії від 10 вересня 2015 року № 261, від 16 вересня 2015 року № 333, від 7 жовтня 2015 року № 392, від 5 листопада 2015 року № 532 (далі – Роз’яснення).

Так, за змістом абзаців четвертого та п’ятого частини шостої статті 29 Закону в разі дострокового припинення повноважень усього складу територіальної виборчої комісії новий склад відповідної територіальної виборчої комісії формується у порядку, встановленому статтею 22 Закону. Рішення щодо дострокового припинення повноважень усього складу територіальної виборчої комісії не пізніше наступного дня після його прийняття оприлюднюється виборчою комісією, яка прийняла таке рішення, у визначений нею спосіб.

Суб’єкти, визначені частиною другою статті 22 Закону, вправі не пізніше ніж на другий день з дня дострокового припинення повноважень усього складу територіальної виборчої комісії внести подання з новими кандидатурами до складу відповідної виборчої комісії.

У разі дострокового припинення повноважень усього складу територіальної виборчої комісії відповідна виборча комісія, яка сформувала склад такої комісії, не пізніше ніж на третій день з дня припинення повноважень комісії, але не пізніш останнього дня перед днем голосування (повторного голосування), формує новий склад виборчої комісії у порядку, встановленому Законом, Роз’ясненням та Порядком проведення жеребкування щодо включення кандидатур до складу територіальних виборчих комісій з виборів депутатів обласних, районних, міських, районних у містах, сільських, селищних рад, сільських, селищних, міських голів та старост сіл, селищ, затвердженим постановою Центральної виборчої комісії від 10 серпня 2015 року № 163.

З урахуванням порядку обчислення строків, установленого частинами дев’ятою – одинадцятою статті 15 Закону, зокрема у календарних днях, дводенний строк для внесення подань щодо кандидатур до складу територіальної виборчої комісії та триденний строк для формування складу комісії при формуванні нового складу територіальної виборчої комісії закінчується о 24 годині відповідно другого та третього дня строку.

Відтак строк для внесення подань щодо кандидатур до складу районних у місті Кривому Розі виборчих комісій спливав о 24 годині 2 грудня 2015 року, а строк для формування нового складу відповідних виборчих комісій – о 24 годині 3 грудня 2015 року.

Центральна виборча комісія листом від 2 грудня 2015 року № 21-33/1-4015 звертала увагу Криворізької міської виборчої комісії на вказані вимоги Закону та приписи Роз’яснення.

Проте всупереч статтям 22, 29 Закону та приписам Роз’яснення Криворізька міська виборча комісія сформувала новий склад районних у місті Кривому Розі виборчих комісій лише 5 грудня 2015 року.

Центральна виборча комісія також зауважує, що постанова Криворізької міської виборчої комісії від 30 листопада 2015 року № 175 "Про дострокове припинення повноважень усього складу Жовтневої, Дзержинської, Довгинцівської, Саксаганської, Тернівської, Центрально-Міської районних у місті Кривому Розі виборчих комісій Дніпропетровської області, через одноразове грубе порушення відповідними комісіями Конституції України та Закону України "Про місцеві вибори" була предметом судового розгляду.

Так, постановою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 5 грудня 2015 року в справі № 804/16050/15 визнано протиправними дії секретаря Криворізької міської виборчої комісії Демченка П.С. щодо порушення порядку скликання засідання Криворізької міської виборчої комісії 30 листопада 2015 року о 21 год. 00 хв., а також визнано протиправною та скасовано постанову Криворізької міської виборчої комісії від 30 листопада 2015 року № 175.

Постановою Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 10 грудня 2015 року в справі № 804/16050/15 постанову Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 5 грудня 2015 року в частині скасування постанови Криворізької міської виборчої комісії від 30 листопада 2015 року № 175 залишено без змін. Разом з тим, протиправними також визнано дії членів Криворізької міської виборчої комісії Буяна О.А. та Шелевицької В.А.

Крім того, ухвалою Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 4 грудня 2015 року (справа № 804/15866/15) встановлено, що рішенням суду у цій справі від 30 листопада 2015 року відповідно до його резолютивної частини одноразового грубого порушення законодавства України про місцеві вибори з боку Жовтневої, Дзержинської, Довгинцівської, Саксаганської, Тернівської, Центрально-Міської районних у місті Кривому Розі виборчих комісій встановлено не було.

Таким чином, Криворізька міська виборча комісія не мала передбачених Законом підстав для дострокового припинення повноважень усього складу Жовтневої, Дзержинської, Довгинцівської, Саксаганської, Тернівської, Центрально-Міської районних у місті Кривому Розі виборчих комісій.

З огляду на вказане постанова Криворізької міської виборчої комісії від 5 грудня 2015 року № 191 "Про розгляд подань суб’єктів виборчого процесу щодо формування складу Жовтневої, Дзержинської, Довгинцівської, Саксаганської, Тернівської, Центрально-Міської районних у місті Кривому Розі виборчих комісій Дніпропетровської області" є такою, що не відповідає вимогам законодавства України про місцеві вибори та підлягає скасуванню.

За таких обставин повноважним складом Жовтневої, Дзержинської, Довгинцівської, Саксаганської, Тернівської, Центрально-Міської районних у місті Кривому Розі виборчих комісій є склад цих комісій, сформований Криворізькою міською виборчою комісією до прийняття нею постанови від 30 листопада 2015 року № 175.

Також до Криворізької міської виборчої комісії 2 грудня 2015 року надійшла скарга кандидата на посаду Криворізького міського голови Милобога Ю.В., щодо скасування прийнятих: Довгинцівською районною у місті Кривому Розі виборчою комісією постанови від 30 листопада 2015 року № 126, Дзержинською районною у місті Кривому Розі виборчою комісією – постанови від 1 грудня 2015 року № 61, Саксаганською районною у місті Кривому Розі виборчою комісією – постанови від 1 грудня 2015 року № 57, Жовтневою районною у місті Кривому Розі виборчою комісією – постанови від 1 грудня 2015 року № 124, Тернівською районною у місті Кривому Розі виборчою комісією – постанови від 1 грудня 2015 року № 58, Центрально-Міською районною у місті Кривому Розі виборчою комісією – постанови від 1 грудня 2015 року № 55 про розгляд ними скарг офіційних спостерігачів від 17 листопада 2015 року.

Криворізька міська виборча комісія, розглянувши скаргу Милобога Ю.В. та додані до неї матеріали, 4 грудня 2015 року о 19 годині 52 хвилини прийняла постанову № 183 "Про скаргу кандидата на посаду Криворізького міського голови Милобога Юрія Валерійовича на протиправні дії районних у місті Кривому Розі виборчих комісій, зареєстровану в Криворізькій міській виборчій комісії Дніпропетровській області 02.12.2015 р. за вх. № 915", якою задовольнила вказану скаргу та скасувала постанови Довгинцівської районної у місті Кривому Розі виборчої комісії від 30 листопада 2015 року № 126, Дзержинської районної у місті Кривому Розі виборчої комісії від 1 грудня 2015 року № 61, Саксаганської районної у місті Кривому Розі виборчої комісії від 1 грудня 2015 року № 57, Жовтневої районної у місті Кривому Розі виборчої комісії від 1 грудня 2015 року № 124, Тернівської районної у місті Кривому Розі виборчої комісії від 1 грудня 2015 року № 58, Центрально-Міської районної у місті Кривому Розі виборчої комісії від 1 грудня 2015 року № 55.

Крім того 4 грудня 2015 року Криворізька міська виборча комісія за результатами розгляду скарги кандидата на посаду Криворізького міського голови Милобога Ю.В. прийняла постанови:

–  о 19 годині 30 хвилин – № 184"Про встановлення факту одноразового грубого порушення Жовтневою районною у місті Кривому Розі виборчою комісією Закону України "Про місцеві вибори";

о 19 годині 52 хвилини – № 185 "Про встановлення факту одноразового грубого порушення Дзержинською районною у місті Кривому Розі виборчою комісією Закону України "Про місцеві вибори";

о 20 годині 10 хвилин – № 186 "Про встановлення факту одноразового грубого порушення Довгинцівською районною у місті Кривому Розі виборчою комісією Закону України "Про місцеві вибори";

о 20 годині 22 хвилин – № 187 "Про встановлення факту одноразового грубого порушення Саксаганською районною у місті Кривому Розі виборчою комісією Закону України "Про місцеві вибори";

о 20 годині 38 хвилин – № 188 "Про встановлення факту одноразового грубого порушення Тернівською районною у місті Кривому Розі виборчою комісією Закону України "Про місцеві вибори";

о 20 годині 52 хвилин – № 189 "Про встановлення факту одноразового грубого порушення Центрально-Міською районною у місті Кривому Розі виборчою комісією Закону України "Про місцеві вибори".

Зі змісту вказаних постанов вбачається, що Криворізька міська виборча комісія встановила факти одноразового грубого порушення Закону відповідними районними у місті Кривому Розі виборчими комісіями у зв’язку з порушенням ними процедури розгляду скарг на їх засіданнях, внаслідок чого було прийнято постанови Довгинцівської районної у місті Кривому Розі виборчої комісії від 30 листопада 2015 року № 126, Дзержинської районної у місті Кривому Розі виборчої комісії від 1 грудня 2015 року № 61, Саксаганської районної у місті Кривому Розі виборчої комісії від 1 грудня 2015 року № 57, Жовтневої районної у місті Кривому Розі виборчої комісії від 1 грудня 2015 року № 124, Тернівської районної у місті Кривому Розі виборчої комісії від 1 грудня 2015 року № 58, Центрально-Міської районної у місті Кривому Розі виборчої комісії від 1 грудня 2015 року № 55.

Разом з тим, рішенням Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 4 грудня 2015 року в справі № 804/15866/15, яке набрало законної сили, встановлено, що на виконання постанови Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 30 листопада 2015 року в справі  № 804/15866/15 Дзержинською, Довгинцівською, Жовтневою, Саксаганською, Тернівською, Центрально-Міською районними у місті Кривому Розі виборчими комісіями з дотриманням вимог статей 98, 99 Закону розглянуто по суті скарги офіційних спостерігачів Лаштоби О.Ю., Москаленко Є.А., Кравченко А.С. від 17 листопада 2015 року, в якому також зазначено, що під час розгляду скарг офіційних спостерігачів Лаштоби О.Ю., Москаленко Є.А., Кравченко А.С. від 17 листопада 2015 року районними у місті Кривому Розі виборчими комісіями були виявлені порушення виборчого законодавства, а саме: додані до скарг офіційними спостерігачами акти є недостовірними, такими, що не відповідають Закону та не можуть підтверджувати факти порушень Закону.

Також постановою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 21 листопада 2015 року в справі № 804/15802/15, залишеною без змін ухвалою Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 27 листопада 2015 року, встановлено, що акти, додані до скарг офіційних спостерігачів, не відповідають вимогам Закону.

Так, судом встановлено, що скарги та додані до них акти під час засідань, на яких встановлювалися підсумки голосування, до дільничних виборчих комісій та районних у місті Кривому Розі виборчих комісій не подавалися та не надходили, отже, виборчими  комісіями було правомірно прийнято рішення про підсумки голосування (Дзержинська та Довгинцівська районні у місті Кривому Розі виборчі комісії); акти, додані до скарги, не є належними доказами фіксування виявлених порушень, оскільки складені особами, які за Законом не мають на це права (Довгинцівська, Інгулецька та Тернівська районні у місті Кривому Розі виборчі комісії); порушення зафіксовані в актах, не можуть свідчити однозначно про порушення вимог Закону, що дає підстави для сумніву в результатах підрахунку голосів виборців (Інгулецька та Тернівська районні у місті Кривому Розі виборчі комісії); порушення зафіксовані в акті офіційного спостерігача, не можуть свідчити однозначно про порушення вимог Закону під час проведення голосування та/або підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці, що давало б підстави для сумніву в результатах підрахунку голосів виборців на цій дільниці (Саксаганська районна у місті Кривому Розі виборча комісія).

Центральна виборча комісія у зв’язку із цим наголошує, що частинами другою, третьою статті 99 Закону встановлено вичерпний перелік вимог, яких повинні дотримуватися виборчі комісії під час розгляду скарг на рішення суб’єктів оскарження. Зокрема, під час розгляду скарги на рішення суб’єкта оскарження виборча комісія вирішує, чи було оскаржуване рішення прийняте суб’єктом оскарження на законних підставах, а також чи було оскаржуване рішення прийняте в межах повноважень та відповідно до визначеної законом процедури.

Відповідно до частини сьомої статті 98 Закону ніякі докази не мають наперед установленої сили, крім обставин, фактів, установлених судовим рішенням, що набрало законної сили.

Рішенням Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 4 грудня 2015 року в справі № 804/15866/15 встановлено, що постанови Довгинцівської районної у місті Кривому Розі виборчої комісії від 30 листопада 2015 року № 126, Дзержинської районної у місті Кривому Розі виборчої комісії від 1 грудня 2015 року № 61, Саксаганської районної у місті Кривому Розі виборчої комісії від 1 грудня 2015 року № 57, Жовтневої районної у місті Кривому Розі виборчої комісії від 1 грудня 2015 року № 124, Тернівської районної у місті Кривому Розі виборчої комісії від 1 грудня 2015 року № 58, Центрально-Міської районної у місті Кривому Розі виборчої комісії від 1 грудня 2015 року № 55 прийнято відповідними виборчими комісіями на законних підставах, у межах повноважень та з дотриманням визначеної Законом процедури.

Згідно з пунктом 1 частини першої статті 19 Закону Центральна виборча комісія є виборчою комісією вищого рівня для всіх виборчих комісій з усіх місцевих виборів і здійснює контроль за додержанням законодавства про місцеві вибори на всій території України (пункт 1 частини першої статті 24 Закону).

Частиною дев’ятнадцятою статті 27 Закону передбачено, що рішення територіальної виборчої комісії, яке суперечить законодавству України або прийняте з перевищенням її повноважень, може бути скасоване в установленому законом порядку територіальною виборчою комісією вищого рівня з відповідних місцевих виборів, Центральною виборчою комісією або судом.

Крім того, відповідно до пункту 5 частини першої статті 24 Закону Центральна виборча комісія може з власної ініціативи у разі прийняття територіальною виборчою комісією незаконного рішення або її бездіяльності скасувати таке рішення та/або прийняти відповідне рішення.

З огляду на вказане Центральна виборча комісія вважає за необхідне скасувати постанови Криворізької міської виборчої комісії від 4 грудня 2015 року № 183 – 189, від 5 грудня 2015 року № 191 як такі, що суперечать законодавству України.

Враховуючи викладене, відповідно до частин першої, четвертої статті 19, пунктів 1, 5 частини першої статті 24, частини дев’ятнадцятої статті 27 Закону України "Про місцеві вибори", керуючись статтями 11 – 13, частиною першою статті 16, пунктами 1 – 3 статті 17, пунктами 1, 2 статті 21 Закону України "Про Центральну виборчу комісію", Центральна виборча комісія постановляє:

1. Скасувати постанови Криворізької міської виборчої комісії Дніпропетровської області:

від 4 грудня 2015 року № 183 "Про скаргу кандидата на посаду Криворізького міського голови Милобога Юрія Валерійовича на протиправні дії районних у місті Кривому Розі виборчих комісій, зареєстровану в Криворізькій міській виборчій комісії Дніпропетровській області 02.12.2015 за вх. № 915";

від 4 грудня 2015 року № 184 "Про встановлення факту одноразового грубого порушення Жовтневою районною у місті Кривому Розі  виборчою комісією Закону України "Про місцеві вибори";

від 4 грудня 2015 року № 185 "Про встановлення факту одноразового грубого порушення Дзержинською районною у місті Кривому Розі виборчою комісією Закону України "Про місцеві вибори";

від 4 грудня 2015 року № 186 "Про встановлення факту одноразового грубого порушення Довгинцівською районною у місті Кривому Розі виборчою комісією Закону України "Про місцеві вибори";

від 4 грудня 2015 року № 187 "Про встановлення факту одноразового грубого порушення Саксаганською районною у місті Кривому Розі виборчою комісією Закону України "Про місцеві вибори";

від 4 грудня 2015 року № 188 "Про встановлення факту одноразового грубого порушення Тернівською районною у місті Кривому Розі виборчою комісією Закону України "Про місцеві вибори";

від 4 грудня 2015 року № 189 "Про встановлення факту одноразового грубого порушення Центрально-Міською районною у місті Кривому Розі виборчою комісією Закону України "Про місцеві вибори";

від 5 грудня 2015 року № 191 "Про розгляд подань суб’єктів виборчого процесу щодо формування складу Жовтневої, Дзержинської, Довгинцівської, Саксаганської, Тернівської, Центрально-Міської районних у місті Кривому Розі виборчих комісій Дніпропетровської області".

2. Звернути увагу Криворізької міської виборчої комісії Дніпропетровської області на необхідність неухильного дотримання вимог законодавства України.

3. Цю постанову надіслати Криворізькій міській виборчій комісії Дніпропетровської області, Жовтневій, Дзержинській, Довгинцівській, Саксаганській, Тернівській, Центрально-Міській районним у місті Кривому Розі виборчим комісіям Дніпропетровської області та оприлюднити на офіційному веб-сайті Центральної виборчої комісії.

Голова Центральної виборчої комісії   М. ОХЕНДОВСЬКИЙ