УКРАЇНА

Центральна виборча комісія

Постанова

м. Київ

Документ втратив чинність 4.01.2006

9 листопада 2005 року № 140

Про Положення про середньозважений показник вартості одиниці друкованої площі та одиниці ефірного часу в засобах масової інформації для проведення передвиборної агітації під час виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад
та сільських, селищних, міських голів 26 березня 2006 року

(втратила чинність згідно з постановою Центральної виборчої комісії
від 4 січня 2006  р. №  48)

Відповідно до пункту 5 статті 23, частини п’ятої статті 53 Закону України „Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів”, керуючись статтями 11, 12, 13, пунктом 13 статті 17, пунктом 8 статті 21 Закону України „Про Центральну виборчу комісію”, Центральна виборча комісія постановляє:

1. Затвердити Положення про середньозважений показник вартості одиниці друкованої площі та одиниці ефірного часу в засобах масової інформації для проведення передвиборної агітації під час виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів 26 березня 2006 року, визначений Центральною виборчою комісією разом з Національною радою України з питань телебачення і радіомовлення та Державним комітетом телебачення і радіомовлення України (додається).

2. Цю постанову надіслати Національній раді України з питань телебачення і радіомовлення, Державному комітету телебачення і радіомовлення України, Верховній Раді Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським радам.

Голова Центральної виборчої комісії Я. ДАВИДОВИЧ

Додатки та посилання

Додаток 1

Додаток
до постанови Центральної виборчої комісії
від 9 листопада 2005 року № 140

ПОЛОЖЕННЯ
про середньозважений показник вартості одиниці друкованої площі та одиниці ефірного часу в засобах масової інформації для проведення передвиборної агітації під час виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів 26 березня 2006 року

Це Положення розроблено відповідно до пункту 5 статті 23, частини п'ятої статті 53 Закону України „Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів” з урахуванням вимог статей 11, 12, 13, пункту 13 статті 17, пункту 8 статті 21 Закону України „Про Центральну виборчу комісію”, статей 17, 24 Закону України “Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення”, пункту 7 Положення про Державний комітет телебачення і радіомовлення України, затвердженого Указом Президента України від 27 серпня 2003 року № 920/2003.

1. У цьому Положенні терміни вживаються в такому значенні:

середньозважений показник вартості одиниці друкованої площі та одиниці ефірного часу в засобах масової інформації для проведення передвиборної агітації під час виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів 26 березня 2006 року (далі – середньозважений показник вартості одиниці друкованої площі (ефірного часу) – стала величина, яка не може бути змінена під час виборчого процесу і є обов'язковою для застосування засобами масової інформації усіх видів та форм власності, що зареєстровані на території України, при встановленні розцінок вартості одиниці друкованої площі та одиниці ефірного часу для проведення передвиборної агітації під час виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів у 2006 році за рахунок коштів виборчих фондів кандидатів у депутати сільських та селищних рад, кандидатів на посади сільського, селищного, міського голови, республіканських (в Автономній Республіці Крим), обласних, районних, районних у містах, міських організацій політичних партій та їх виборчих об'єднань – блоків, від яких зареєстровано кандидатів у депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим, міських, районних у містах, районних, обласних, Київської та Севастопольської міських рад (далі – кандидати, місцеві організації партій (блоки) ;

одиниця друкованої площі – 1/8 сторінки (шпальти) друкованого засобу масової інформації;

одиниця ефірного часу – одна секунда ефірного часу;

ціна – сума грошових коштів, фактично отримана засобом масової інформації на розрахунковий рахунок або (та) в касу ;

комерційна реклама – реклама, розповсюдження якої має на меті отримання прибутку.

2. Середньозважений показник вартості одиниці друкованої площі (ефірного часу) визначається як середньоарифметичне значення ціни за комерційну рекламу та розраховується засобом масової інформації самостійно за такою формулою:

СЗП = Ц : К, де:

СЗП – середньозважений показник вартості одиниці друкованої площі (ефірного часу);

Ц – ціна за розповсюдження комерційн ої реклам и;

К – кількість одиниць друкованої площі (ефірного часу), фактично наданих для розповсюдження комерційної реклами .

При обчисленні відповідним засоб ом масової інформації середньозваженого показника вартості одиниці друкованої площі (ефірного часу) використовуються дані за четверт ий квартал 200 5 року за період з 1 жовтня по 15 листопада 2005 року, крім випадку, передбаченого пунктом 3 цього Положення.

3. Засоби масової інформації можуть розрахувати середньозважений показник вартості одиниці друкованої площі (ефірного часу) окремо для робочих і окремо для вихідних та святкових днів, а також окремо для різних за кількістю потенційної аудиторії ефірного часу чи друкованої площі.

Кількість потенційної аудиторії визначається засобами масової інформації самостійно, виходячи з таких показників, як часові проміжки мовлення електронного (аудіовізуального) засобу масової інформації (“прайм-тайм”, інші години), місце розміщення в друкованому засобі масової інформації (на першій і останній сторінці, на інших сторінках) та поліграфічне виконання (у звичайному поліграфічному виконанні, в особливому поліграфічному виконанні) тощо.

4 . Засоби масової інформації, що зареєстровані після 15 листопада 2005 року, а також ті, які не мають надходжень за розповсюдження комерційної реклами за період з 1 жовтня по 15 листопада 2005 року, розраховують середньозважений показник вартості одиниці друкованої площі (ефірного часу) на підставі даних за період з початку їх діяльності до дати розрахунку середньозваженого показника вартості одиниці ефірного часу (друкованої площі) (включно). При цьому кінцевим терміном розрахунку середньозваженого показника вартості одиниці друкованої площі (ефірного часу) для таких засобів масової інформації є день, що передує дню укладення угоди щодо надання друкованої площі (ефірного часу) для проведення передвиборної агітації за рахунок коштів виборчого фонду кандидата чи місцевої організації партії (блоку).

Розмір середньозваженого показника вартості одиниці друкованої площі (ефірного часу) таких засобів масової інформації не може перевищувати розміру середньозваженого показника вартості одиниці друкованої площі (ефірного часу) відповідно газети “Голос України”, Національної телекомпанії України, Національної радіокомпанії України, розрахованих відповідно до цього Положення.

5. Розцінки вартості одиниці друкованої площі (ефірного часу) для розміщення матеріалів передвиборної агітації за рахунок коштів виборчих фондів кандидатів та місцевих організацій партій (блоків) під час виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів у 2006 році встановлюються відповідними засобами масової інформації не пізніш як за 130 днів до дня виборів (не пізніше 15 листопада 2005 року) у розмірі, який не може перевищувати середньозважений показник вартості одиниці друкованої площі (ефірного часу).

Розцінки вартості одиниці друкованої площі (ефірного часу) не можуть змінюватися протягом виборчого процесу.

Засіб масової інформації не може надавати знижок на оплату друкованої площі (ефірного часу) окремим кандидатам чи місцевим організаціям партій (блокам).

6. Засобам масової інформації усіх форм власності рекомендується опублікувати розцінки вартості одиниці друкованої площі (ефірного часу) не пізніше 25 листопада 2005 року:

– загальнонаціональним засобам масової інформації – в газетах “Голос України” та “Урядовий кур'єр”;

– регіональним та місцевим – у відповідних регіональних та місцевих друкованих засобах масової інформації державної чи комунальної форми власності.

Секретар Центральної виборчої комісії С.ДУБОВИК

Постанова №48 від 04.01.2006
Про скасування постанови Центральної виборчої комісії від 9 листопада 2005 року № 140 „Про Положення про середньозважений показник вартості одиниці друкованої площі та одиниці ефірного часу в засобах масової інформації для проведення передвиборної агітації під час виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів 26 березня 2006 року”