УКРАЇНА

Центральна виборча комісія

Постанова

м. Київ

4 березня 2024 року № 13

Про скаргу кандидата в депутати Карлівської міської ради Полтавського району Полтавської області Коломійця О.В., зареєстровану в Центральній виборчій комісії 05 лютого 2024 року за № 21-36/1-1071

До Центральної виборчої комісії 05 лютого 2024 року надійшла скарга кандидата в депутати Карлівської міської ради Полтавського району Полтавської області (далі – Карлівська міська рада) Коломійця Олега Валерійовича, суб’єктом оскарження в якій визначено Карлівську міську територіальну виборчу комісію Полтавського району Полтавської області (далі – Карлівська міська територіальна виборча комісія).

У скарзі суб’єкт звернення просить визнати такою, що не відповідає вимогам законодавства про вибори та порушує виборчі права громадян, бездіяльність Карлівської міської територіальної виборчої комісії, яка полягає у неприйнятті нею рішення про реєстрацію Коломійця О.В. депутатом Карлівської міської ради, а також прийняти рішення про реєстрацію його депутатом указаної міської ради.

Свої вимоги Коломієць О.В. обґрунтовує тим, що Карлівська міська територіальна виборча комісія постановою від 03 серпня 2022 року № 5 визнала його обраним депутатом Карлівської міської ради як наступного за черговістю кандидата в депутати в єдиному багатомандатному виборчому окрузі від Полтавської районної партійної організації Політичної партії “УКРАЇНЦІ” на позачергових виборах депутатів Карлівської міської ради 31 жовтня 2021 року.

Того самого дня Коломієць О.В. подав до Карлівської міської територіальної виборчої комісії заяву про реєстрацію його депутатом Карлівської міської ради, яку було прийнято та зареєстровано. Проте станом на 30 січня 2024 року Карлівська міська територіальна виборча комісія не прийняла рішення про реєстрацію Коломійця О.В. депутатом Карлівської міської ради.

Ну думку скаржника, не приймаючи передбаченого Виборчим кодексом України (далі – Кодекс) рішення, Карлівська міська територіальна виборча комісія вчиняє протиправну бездіяльність, що порушує його право бути обраним до органів місцевого самоврядування, гарантоване статтею 38 Конституції України та статтею 6 Кодексу.

На підтвердження викладеного до скарги додано копії постанови Карлівської міської територіальної виборчої комісії від 03 серпня 2022 року № 5 “Про визнання обраним депутатом Карлівської міської ради Полтавського району Полтавської області на позачергових виборах депутатів Карлівської міської ради Полтавського району Полтавської області 31 жовтня 2021 року Коломійця О.В.”, заяви Коломійця О.В. від 03 серпня 2022 року про реєстрацію його депутатом Карлівської міської ради з доданими до неї копіями його паспорта громадянина України та сторінки журналу реєстрації документів, заяв, скарг у виборчій комісії щодо реєстрації 03 серпня 2022 року за № 302 заяви Коломійця О.В. про реєстрацію його депутатом указаної міської ради.

Також за інформацією, наявною в Центральній виборчій комісії, рішенням Полтавського окружного адміністративного суду від 15 лютого 2023 року у справі № 440/10432/22, залишеним без змін постановою Другого апеляційного адміністративного суду від 06 вересня 2023 року, визнано протиправною бездіяльність Карлівської міської територіальної виборчої комісії щодо неприйняття рішення за заявою Коломійця О.В. від 03 серпня 2022 року про реєстрацію його депутатом Карлівської міської ради та зобов’язано зазначену виборчу комісію прийняти рішення про реєстрацію Коломійця О.В. депутатом Карлівської міської ради.

На виконання частини п’ятої статті 70 Кодексу та пункту 8.6 Порядку розгляду скарг виборчими комісіями з виборів Президента України, народних депутатів України, місцевих виборів, затвердженого постановою Центральної виборчої комісії від 21 серпня 2020 року № 192 (далі – Порядок), копію скарги з доданими до неї документами надіслано суб’єкту оскарження з проханням надати письмові пояснення по суті скарги, а також поінформувати Комісію про стан виконання Карлівською міською територіальною виборчою комісією рішення Полтавського окружного адміністративного суду від 15 лютого 2023 року у справі № 440/10432/22, залишеного без змін постановою Другого апеляційного адміністративного суду від 06 вересня 2023 року.

До Центральної виборчої комісії 13 лютого 2024 року (вх.№ 21-33/1-1293) надійшли пояснення голови Карлівської міської територіальної виборчої комісії Клюки Ю.В., у яких йдеться про те, що вона неодноразово, а саме на 25 та 27 січня, 08 лютого 2024 року скликала засідання зазначеної виборчої комісії, до проєктів порядків денних яких було включено питання щодо реєстрації Коломійця О.В. депутатом Карлівської міської ради. Однак указані засідання не відбулися через відсутність кворуму на них. Крім того, на скликаному на 02 лютого 2024 року повноважному засіданні виборчої комісії рішення щодо реєстрації Коломійця О.В. депутатом Карлівської міської ради також не прийнято у зв’язку з тим, що проєкт відповідного рішення не було підтримано необхідною кількістю голосів членів Карлівської міської територіальної виборчої комісії.

У зв’язку з тим, що деякі члени Карлівської міської територіальної виборчої комісії не беруть участі у її засіданнях без поважних причин, голова цієї виборчої комісії надіслала до Центральної виборчої комісії мотивоване звернення (від 06 лютого 2024 року вх. № 21-33/1-1097) разом з матеріалами про дострокове припинення повноважень деяких членів Карлівської міської територіальної виборчої комісії у зв’язку з двома і більше неявками на засідання виборчої комісії без поважних причин. Окремо до Комісії 30 січня 2024 року надійшли повідомлення деяких членів зазначеної виборчої комісії щодо поважності причин їх неявки на засідання 27 січня 2024 року.

Також до Комісії 13 та 20 лютого 2024 року (вх. № 21-33/1-1292, № 21-33/1-1436) від голови Карлівської міської територіальної виборчої комісії Клюки Ю.В. надійшли доповнення до мотивованого звернення, у яких йдеться про те, що 08 лютого 2024 року вона скликала чергове засідання, до проєкту порядку денного якого було включено питання реєстрації Коломійця О.В. депутатом Карлівської міської ради, однак воно не відбулося через його неповноважність. Крім того, голова Карлівської міської територіальної виборчої комісії повідомила, що 17 лютого 2024 року виборча комісія отримала вимогу виконавця відділу примусового виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень у Полтавській області Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції України від 31 січня 2024 року № 1952 про примусове виконання у триденний термін рішення Полтавського окружного адміністративного суду від 15 лютого 2023 року у справі № 440/10432/22 (виконавче провадження № 73722958 від 04 січня 2024 року). У зв’язку з цим на 19 лютого 2024 року було скликано засідання Карлівської міської територіальної виборчої комісії, до проєкту порядку денного якого включено питання реєстрації Коломійця О.В. депутатом Карлівської міської ради, яке не відбулося через його неповноважність.

Крім того, на адресу Комісії 26 лютого 2024 року від Карлівської міської територіальної виборчої комісії надійшов оригінал заяви Коломійця О.В. про реєстрацію його депутатом Карлівської міської ради разом з доданими до неї документами.

Згідно з частиною четвертою статті 14, частиною четвертою статті 15 Закону України “Про Центральну виборчу комісію” (далі – Закон) скарги щодо виборів чи референдумів подаються до Комісії та розглядаються нею в порядку та строки, встановлені законом про вибори чи законом про референдуми.

Порядок і строки подання та розгляду скарг, що стосуються місцевих виборів, а також вимоги до їх форми і змісту визначено розділом XI Кодексу та Порядком.

За змістом частини четвертої статті 69 Кодексу, підпункту 3 пункту 8.8 Порядку скарга, що стосується відповідних виборів, однак надійшла до виборчої комісії поза межами виборчого процесу таких виборів, розглядається виборчою комісією протягом тридцяти днів з дня її отримання.

Частиною другою статті 72 Кодексу, пунктом 10.3 Порядку передбачено, що перед розглядом скарги по суті виборча комісія вивчає скаргу для встановлення: чи подано її належним суб’єктом звернення зі скаргою, визначеним Кодексом; чи віднесено Кодексом розгляд скарги до повноважень виборчої комісії (належний суб’єкт розгляду скарги); чи дотримано суб’єктом звернення зі скаргою строки оскарження, встановлені Кодексом. При цьому частиною третьою статті 72 Кодексу, пунктом 10.6 Порядку визначено, що в разі, якщо скарга подана неналежним суб’єктом звернення зі скаргою чи до неналежного суб’єкта розгляду скарги або з порушенням строків оскарження, встановлених Кодексом, виборча комісія приймає рішення про залишення її без розгляду по суті.

Центральна виборча комісія, проаналізувавши зміст скарги, беручи до уваги предмет та суб’єкт оскарження, положення частин першої, третьої статті 65, статті 66 Кодексу, пунктів 2.1, 3.1, розділу 4 Порядку, констатує, що підстав для залишення скарги кандидата в депутати Карлівської міської ради Коломійця О.В. без розгляду по суті немає.

Вивчивши скаргу та додані до неї документи, ураховуючи іншу наявну в Комісії інформацію, Центральна виборча комісія зазначає.

Відповідно до частини першої статті 32, частин першої, четвертої, восьмої статті 33, статті 206 Кодексу територіальні виборчі комісії є постійно діючими спеціальними колегіальними незалежними органами адміністрування виборчих процесів, що в межах своїх повноважень та в порядку, передбачених Кодексом, забезпечують організацію та проведення місцевих виборів, реалізацію виборчих прав громадян України, додержання та однакове застосування виборчого законодавства.

Територіальні виборчі комісії та їх члени під час виконання своїх повноважень зобов’язані діяти відповідно до Конституції України, Кодексу та законів України (частина третя статті 32, частина четверта статті 38 Кодексу).

Згідно із статтями 283, 284 Кодексу, пунктом 5.9 Роз’яснення щодо порядку реєстрації обраних депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, міських, районних у місті, сільських, селищних рад, сільських, селищних, міських голів, затвердженого постановою Центральної виборчої комісії від 28 жовтня 2020 року № 433 (далі – Роз’яснення), реєстрація особи, яку визнано обраною депутатом місцевої ради, здійснюється територіальною виборчою комісією в порядку, встановленому статтею 283 Кодексу, з урахуванням Роз’яснення.

Так, особа, визнана обраною депутатом місцевої ради, зобов’язана протягом 20 днів з дня повідомлення територіальною виборчою комісією про визнання її обраною подати в порядку, передбаченому статтею 283 Кодексу, необхідні документи для реєстрації її депутатом.

За змістом частини третьої статті 283 Кодексу, пункту 5.3 Роз’яснення територіальна виборча комісія з відповідних місцевих виборів у п’ятиденний строк з дня отримання документів, визначених частиною першою статті 283 Кодексу (розділами 2, 3 Роз’яснення), приймає рішення про реєстрацію депутата.

З наявних у Комісії документів вбачається, що Карлівська міська територіальна виборча комісія постановою від 03 серпня 2022 року № 5 визнала Коломійця О.В. обраним депутатом Карлівської міської ради як наступного за черговістю кандидата в депутати в єдиному багатомандатному виборчому окрузі від Полтавської районної партійної організації Політичної партії “УКРАЇНЦІ” на позачергових виборах депутатів Карлівської міської ради 31 жовтня 2021 року.

03 серпня 2022 року Коломієць О.В. подав указаній виборчій комісії заяву про реєстрацію його депутатом Карлівської міської ради, у якій зазначив про відсутність представницького мандата. До заяви додав копії першої та другої сторінок паспорта громадянина України.

Таким чином, згідно з положеннями Кодексу та Роз’яснення Карлівська міська територіальна виборча комісія повинна була у п’ятиденний строк з дня отримання відповідної заяви (тобто до 08 серпня 2022 року включно) вирішити питання щодо реєстрації Коломійця О.В. депутатом Карлівської міської ради. Однак зазначена комісія не вирішила цього питання в установлений Кодексом строк.

Рішенням Полтавського окружного адміністративного суду від 15 лютого 2023 року у справі № 440/10432/22, залишеним без змін постановою Другого апеляційного адміністративного суду від 06 вересня 2023 року, визнано протиправною бездіяльність Карлівської міської територіальної виборчої комісії щодо неприйняття рішення за заявою Коломійця О.В. від 03 серпня 2022 року про реєстрацію його депутатом Карлівської міської ради та зобов’язано вказану комісію прийняти рішення про реєстрацію Коломійця О.В. депутатом Карлівської міської ради.

У зв’язку з цим Комісія зазначає, що відповідно до статті 1291 Конституції України суд ухвалює рішення іменем України. Судове рішення є обов’язковим до виконання. Частиною другою статті 14 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що судові рішення, що набрали законної сили, є обов’язковими до виконання всіма органами державної влади, органами місцевого самоврядування, їх посадовими та службовими особами, фізичними і юридичними особами та їх об’єднаннями на всій території України.

Водночас на порушення зазначених конституційних та законодавчих вимог Карлівська міська територіальна виборча комісія станом на час розгляду скарги рішення про реєстрацію Коломійця О.В. депутатом Карлівської міської ради не прийняла, незважаючи на вказане судове рішення, що набрало законної сили та зобов’язує її вирішити відповідне питання, і вимогу державного виконавця про примусове виконання судового рішення.

Член Центральної виборчої комісії 09 лютого 2024 року надіслав кожному члену Карлівської міської територіальної виборчої комісії лист (вих. № 21-33/1-405 – 21-33/1-421) з проханням невідкладно повідомити Центральну виборчу комісію про вжиті ними особисто заходи на виконання вимог Кодексу та рішення Полтавського окружного адміністративного суду від 15 лютого 2023 року у справі № 440/10432/22, яке набрало законної сили.

До Комісії впродовж 19 –­ 26 лютого 2024 року надійшли листи від голови Карлівської міської територіальної виборчої комісії Клюки Ю.В., секретаря цієї виборчої комісії Яременко О.Є. та членів комісії Лисяк Т.О., Токар Т.В., Козак Д.В., Савчук А.В., Митковської Е.В., Четверікова О.М., Пономаренко В.М., Рогача Р.В. з обґрунтуваннями причин нерозгляду виборчою комісією заяви Коломійця О.В. про його реєстрацію депутатом Карлівської міської ради. Порівнюючи співмірність наведених аргументів з інтересами скаржника, Комісія констатує явну непропорційність між ними з огляду на несприятливі наслідки для Коломійця О.В. унаслідок нерозгляду виборчою комісією протягом понад півтора року його заяви, а саме – неможливість упродовж цього часу реалізовувати повноваження депутата місцевої ради.

Оцінюючи загалом ситуацію, що склалася, та діяльність Карлівської міської територіальної виборчої комісії як спеціального колегіального органу, уповноваженого забезпечувати реалізацію виборчих прав громадян України, додержання вимог виборчого законодавства, Комісія дійшла висновку про наявністьпідстав для задоволення вимоги скарги та визнання такою, що не відповідає вимогам законодавства про вибори та порушує виборчі права громадян, бездіяльності Карлівської міської територіальної виборчої комісії, яка полягає у неприйнятті нею рішення щодо реєстрації Коломійця О.В. депутатом Карлівської міської ради на виконання вимог Кодексу, а також невжиття заходів щодо виконання рішення Полтавського окружного адміністративного суду від 15 лютого 2023 року в справі № 440/10432/22, яке набрало законної сили та зобов’язує вказану виборчу комісію прийняти відповідне рішення.

Щодо вимоги скарги прийняти рішення про реєстрацію Коломійця О.В. депутатом Карлівської міської ради Комісія зазначає таке.

За Конституцією України громадяни мають право вільно обирати і бути обраними до органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Конституційні права і свободи людини і громадянина не можуть бути обмежені, крім випадків, передбачених Конституцією України. В Україні гарантується місцеве самоврядування (стаття 7, частина перша статті 38, частина перша статті 64 Основного Закону держави).

Відповідно до частини другої статті 19 Кодексу забезпечення умов для реалізації виборчих прав громадян, дотримання основних засад виборчого права, належне здійснення виборчих процедур і механізмів, передбачених Кодексом, гарантується.

Згідно з частиною першою статті 16 Закону, якщо Комісії стане відомо про порушення законодавства України про вибори, виборчих прав громадян України з результатів проведених нею перевірок або із засобів масової інформації чи інших джерел, що не суперечать законодавству України, Комісія має право розглянути за власною ініціативою питання, що належать до її повноважень, та прийняти з цього приводу рішення в установленому Законом порядку.

Пунктом 5 частини першої статті 205 Кодексу закріплено право Центральної виборчої комісії з власної ініціативи у разі бездіяльності територіальної виборчої комісії прийняти відповідне рішення.

Ураховуючи викладене, з метою забезпечення реалізації виборчих прав громадян України, на що насамперед спрямована діяльність Центральної виборчої комісії, беручи до уваги встановлену тривалу бездіяльність Карлівської міської територіальної виборчої комісії, її неспроможність ухвалити передбачене законодавством рішення, а також наявні матеріали, що свідчать про волевиявлення Коломійця О.В. набути повноважень депутата Карлівської міської ради, розглянувши подані ним документи та встановивши їх відповідність вимогам статті 283 Кодексу, Центральна виборча комісія вважає за необхідне прийняти рішення про реєстрацію депутатом Карлівської міської ради Коломійця О.В., обраного в єдиному багатомандатному виборчому окрузі від Полтавської районної партійної організації Політичної партії “УКРАЇНЦІ” на позачергових виборах депутатів Карлівської міської ради 31 жовтня 2021 року, задовольнивши таким чином відповідну вимогу скарги.

За змістом частини другої статті 1, пункту 3 частини першої статті 17, пунктів 1, 2 частини першої статті 21 Закону на Комісію покладено повноваження щодо контролю за діяльністю виборчих комісій, які утворюються для організації підготовки та проведення місцевих виборів, а також за додержанням та однаковим застосуванням законодавства про місцеві вибори на всій території України.

Відповідно до частини третьої статті 208 Кодексу повноваження всього складу територіальної виборчої комісії можуть бути достроково припинені в установленому законом порядку виборчою комісією, яка сформувала (утворила) відповідну територіальну виборчу комісію, рішенням виборчої комісії вищого рівня з відповідних місцевих виборів або рішенням суду в разі одноразового грубого порушення чи систематичного порушення комісією Конституції України, Кодексу та законів України, невиконання рішень виборчої комісії вищого рівня.

За змістом частини четвертої статті 203 Кодексу Центральна виборча комісія формує склад міських виборчих комісій. Так, склад Карлівської міської територіальної виборчої комісії було сформовано постановою Центральної виборчої комісії від 10 серпня 2020 року № 172.

Ураховуючи встановлену цією постановою бездіяльність Карлівської міської територіальної виборчої комісії, яка триває з 09 серпня 2022 року та полягає у неприйнятті нею рішення щодо реєстрації Коломійця О.В. депутатом Карлівської міської ради, беручи до уваги невиконання вказаною комісією рішення Полтавського окружного адміністративного суду від 15 лютого 2023 року у справі № 440/10432/22, яке набрало законної сили, вимоги державного виконавця у виконавчому провадженні № 73722958 від 04 січня 2024 року про примусове виконання зазначеного судового рішення, Комісія вбачає підстави для висновку про наявність систематичного та грубого порушення цією виборчою комісією як колегіальним органом Конституції України, Кодексу, законів України, а також неможливість належного виконання своїх обов’язків нинішнім складом цієї виборчої комісії, у зв’язку з чим вважає за необхідне достроково припинити повноваження всього її складу.

Водночас, здійснюючи повідомлення місцевих організацій політичних партій про можливість подання кандидатур для включення до нового складу Карлівської міської територіальної виборчої комісії, Комісія бере до уваги, що до її складу входить член комісії, кандидатуру якого подано місцевою організацією ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ “ОПОЗИЦІЙНА ПЛАТФОРМА – ЗА ЖИТТЯ”.

Рішенням Восьмого апеляційного адміністративного суду від 20 червня 2022 року в справі № П/857/8/22, залишеним без змін постановою Верховного Суду в складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду від 15 вересня 2022 року в цій самій справі, діяльність ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ “ОПОЗИЦІЙНА ПЛАТФОРМА – ЗА ЖИТТЯ” заборонено.

Таким чином, зважаючи на положення частини другої статті 21 Закону України “Про політичні партії в Україні” (заборона діяльності політичної партії тягне за собою припинення діяльності цієї партії, розпуск її керівних органів, обласних, міських, районних організацій і первинних осередків та інших структурних утворень, передбачених статутом політичної партії), указане судове рішення унеможливлює подальшу реалізацію ПОЛІТИЧНОЮ ПАРТІЄЮ “ОПОЗИЦІЙНА ПЛАТФОРМА – ЗА ЖИТТЯ” та її місцевими організаціями передбачених Кодексом повноважень, зокрема щодо участі у формуванні складу виборчих комісій та внесенні до нього змін, а отже, і розгляд Центральною виборчою комісією відповідних подань цієї політичної партії (її місцевих організацій).

Комісія також бере до уваги положення частини шостої статті 283 Кодексу, за яким рішення територіальної виборчої комісії про реєстрацію депутата міської ради оголошується на пленарному засіданні відповідної міської ради та є підставою для набуття повноважень депутата цієї ради.

Таким чином, для ефективного поновлення порушених прав Коломійця О.В., керуючись положеннями частини десятої статті 72 Кодексу, Комісія вважає за необхідне зобов’язати голову Карлівської міської територіальної виборчої комісії, а в разі його відсутності чи неможливості виконання ним своїх повноважень – заступника голови цієї виборчої комісії після сформування її нового складу оголосити на найближчому пленарному засіданні Карлівської міської ради рішення Центральної виборчої комісії про реєстрацію Коломійця О.В. депутатом Карлівської міської ради.

Враховуючи викладене, відповідно до статей 7, 37, 38, 64, 1291 Конституції України, статей 32, 33, 65 – 67, 69 – 72, 205, 206, 208, 283, 284 Виборчого кодексу України, Порядку розгляду скарг виборчими комісіями з виборів Президента України, народних депутатів України, місцевих виборів, затвердженого постановою Центральної виборчої комісії від 21 серпня 2020 року № 192, Роз’яснення щодо порядку реєстрації обраних депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, міських, районних у місті, сільських, селищних рад, сільських, селищних, міських голів, затвердженого постановою Центральної виборчої комісії від 28 жовтня 2020 року № 433, керуючись частиною другою статті 1, частиною першою статті 2, частиною другою статті 3, статтями 11 – 13, 16, 17, 21 Закону України “Про Центральну виборчу комісію”, Центральна виборча комісія постановляє:

1. Скаргу кандидата в депутати Карлівської міської ради Полтавського району Полтавської області, зареєстровану в Центральній виборчій комісії 05 лютого 2024 року за № 21-36/1-1071, задовольнити повністю.

2. Визнати такою, що не відповідає вимогам законодавства про вибори та порушує виборчі права громадян, бездіяльність Карлівської міської територіальної виборчої комісії Полтавського району Полтавської області, яка полягає у неприйнятті нею рішення про реєстрацію депутатом Карлівської міської ради Полтавського району Полтавської області Коломійця Олега Валерійовича, обраного в єдиному багатомандатному виборчому окрузі від Полтавської районної партійної організації Політичної партії “

3. Зареєструвати депутатом Карлівської міської ради Полтавського району Полтавської області Коломійця Олега Валерійовича, обраного в єдиному багатомандатному виборчому окрузі від Полтавської районної партійної організації Політичної партії “УКРАЇНЦІ” на позачергових виборах депутатів Карлівської міської ради Полтавського району Полтавської області 31 жовтня 2021 року.

4. Встановити факт систематичного та грубого порушення Карлівською міською територіальною виборчою комісією Полтавського району Полтавської області Конституції України, Виборчого кодексу України та законів України.

5. Достроково припинити повноваження всього складу Карлівської міської територіальної виборчої комісії Полтавського району Полтавської області у зв’язку із систематичним та грубим порушенням нею Конституції України, Виборчого кодексу України та законів України.

6. Встановити, що місцеві організації політичних партій (крім заборонених у судовому порядку), за поданням яких до складу Карлівської міської територіальної виборчої комісії Полтавського району Полтавської області було включено осіб, повноваження яких достроково припинено цією постановою, можуть до 18 години 06 березня 2024 року подати до Центральної виборчої комісії кандидатури для включення до складу зазначеної виборчої комісії.

7. Зобов’язати голову Карлівської міської територіальної виборчої комісії Полтавського району Полтавської області, а в разі його відсутності чи неможливості виконання ним своїх повноважень – заступника голови цієї виборчої комісії після сформування її нового складу оголосити на найближчому пленарному засіданні Карлівської міської ради Полтавського району Полтавської області рішення Центральної виборчої комісії про реєстрацію Коломійця О.В. депутатом Карлівської міської ради Полтавського району Полтавської області.

8. Копію цієї постанови надіслати Коломійцю О.В., Карлівській міській територіальній виборчій комісії Полтавського району Полтавської області, Карлівській міській раді Полтавського району Полтавської області, відділу примусового виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень у Полтавській області Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції України.

9. Цю постанову оприлюднити на офіційному вебсайті Центральної виборчої комісії.

Заступник Голови Центральної виборчої комісії   В. ПЛУКАР